محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

پارسا و فرگل

مامان

واکنش های جدید محمد پارسا

1392/11/8 13:21
نویسنده : مامان
893 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم ؛جدیدا به نارحتی من واکنش نشون میده وهروقت میبینه من ناراحتم واگر نمادین گریه میکنم سریع دست منو میگیره ومیگه (گیه بد بریم)واگه من بهش محبت کنم سریع جواب میده یا اینکه خودشو لوس میکنه خدای منماچ خیلی این حرکات وواکنش های محمدپارسا برام جالبه چه رابطه ی قشنگیه واقعآ بغل

دیروز ما تصمیم گرفتیم بریم برف بازی(ازطرفی هم به مناسبت تولد خاله محمد پارسا خونه یسرا اینا دعوت بودیم ) ولی چون محمد پارسا کمی سرما خورده بود منصرف شدیم ولی وروجک حالیش نبود هی با اون صدا ولحن قشنگش میگفت( بیم بف بادی)هر وقت این جمله رو میگفت فقط میخواستم بخورمش,امروز هم که از محل کار احوالشو پرسیدم مانی گفت یسرا که از مدرسه اومده شروع کرده به خمیر درست کردن وبازی بااون ولی محمد پارسا قبل از دست زدن به خمیر گفته مانی دگیش(دستکش) از بس که ادعای تمیزیش میاد(قربونش برم با اون دستهای قشنگش)خلاصه محمدپارسا جدیدا که میتونه جملات سه کلمه ای بگه خیلی خوردنی تر شده عشقش هم ماشینهای کامیونی وبزرگه به قول خودش ماشین گامگو. قبلاًمحمدپارسا خیلی از گربه میترسید ولی کم کم باتلاش مانی وبچه ها ترسش داره کم میشه وحتی پیشنهاد میده بریم گربه رو از پشت پنجره ببینیم (پسر شجاع)
اخیراًهم که تیم فوتبال پیروزی واستقلال بازی داشتن باباش رنگ قرمز وآبی رو بهش یاد داد اما هروقت باباش میگفت قرمز(با لحن هواداران پیروزی)محمد پارسا میگفت آبی(به حالت کشیده وبا صدای بلند)وبه قرمز میگه گنگز این واکنش مملی خیلی بامزه وقشنگه قربونش برررررررررم الهی

 

 

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)